jeudi 21 janvier 2010

De ce La REUNION?











Au trecut 2 luni jumate de cind m'am instalat la Reunion si am senzatia ca sint aici de citiva ani. Curios dar citeodata chiar am avut senzatia ca ma aflu in Romania. Acum o luna jumate am fost la cascada Langevin, la capatul unui riu si am avut senzatia ca ma aflu pe valea Curmaturii (jud SIBIU). Toata valea era plina de reunionezi iesiti la iarba verde. Chiar si vinetele ei le coc ca la noi pe foc.
La Réunion, cum il indica numele este un mosaic de rase ce traiesc in armonie. Intr-o singura plimbare poti descoperi o pagoda, o moschee, un templu tamul sau o biserica.




La Réunion este o mica insula tropicala vulcanica in oceanul Indian la 200 de km de Insula Mauritius si 800 km de Madagascar. Casatoriile mixte sint extrem de frecvente si au dat nastere unei populatii creole.




Temperaturile pe coasta nu coboara niciodata sub 19 °, iar temperaturile maxime depasesc rar 34°. De altfel chiar acum sint vreo 28°. cald, nu? Hai ca nu va mai necajesc. Mai postez citeva poze si ma duc la culcare.

2 commentaires:

  1. primit pozele :D ... sa suflu un -15 catre tine sa te racoresti? :P

    RépondreSupprimer
  2. Buna,

    Mai esti pe insula? Eu am venit aici in ianuarie 2012 si intre timp am mai cunoscut o romanca. Locuim amandoua in Saint-Denis.

    RépondreSupprimer